Dag 6 Mammoth Lakes - Rainy day

12 juli 2018 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

We ontbijten op ons gemakkie en vertrekken daarna om half 10 naar de Tioga pas. We stoppen een aantal keer onderweg, bij Tioga Lake en Ellery Lake. Wat is het hier een potje prachtig zeg. Bergen, rotsen, heide, sequoia bomen, meertjes. Na de Tioga pas rijden we naar Mono Lake waar we lunchen in de camper. Mono Lake staat bekend om de de hoge concentratie zout, 2x zo hoog als de zee, met daardoor zoutrotsen. Wij vinden het niet zo bijzonder, maar zijn ook een beetje verwend qua natuurschoonheid de afgelopen dagen. We rijden door naar Mammoth Lakes. Tegen 2 uur zijn we op de camping, een veredeld parkeerterrein, maar wel met firepot, campingtafel en hookups. Nico beleeft op deze camping maar liefst 2 keer het hoogtepunt van camper rijden: het legen van de vuilwatertanks. We gaan even zwemmen in het zwembad bij de camping. Daarna chilltime, ik werk m’n blogjes bij en de kids hun wifi-tekort van de afgelopen dagen. Mammoth Lakes is in de winter een mekka voor  wintersporters, nu voor vissers.
Net als we boodschappen gaan doen, te voet, begint het te regen. Het blijft de hele avond regenen. De parkeerplaats is geel van het stuif meel. Sjoerd maakt op de bbq biefstuk, worst en groene asperges ‘a la Sanne’. Erg lekker allemaal. S'avonds hebben we filmavond. We kijken Escape from Alcatraz op de iPad. Gezellig met z’n vieren op guusjes bed. nou ja...... ik doe een poging en de rest kijkt. Ik ga vroeg tukken. Toch wel een beetje vermoeiend deze trip ☺️. Morgen hebben we een lange trip naar las Vegas voor de boeg.

1. Stefan:
    14 juli 2018
    Super leuk allemaal. Zo kunnen we een beetje meegenieten.
  2. Toos Vermeeren:
    14 juli 2018